Popis lekcí

Cvičení miminek s maminkami

cviceni-miminek-s-maminkami

  1. Cvičení a masáže kojenců 2-12 měs. – v této skupince se zaměříme na psychomotorické cvičení a hry, na manipulaci s kojencem a masáže.
  2. Cvičení batolat 13-24 měs. – v této skupince se zaměříme na psychomotorické cvičení a hry, rozvoj soustředění, hudební a kreativní činnosti a rozvoj jemné motoriky a pohybových dovedností.
  3. Cvičení batolat před MŠ 25 – 36 měs. – v této skupince se zaměříme na psychomotorické cvičení a hry, rozvoj soustředění, práci ve skupině, rozvoj pohybových dovedností a na hudební a kreativní činnosti.
 Tyto lekce vede zkušená lektorka Zuzka Šilerová

Body Balance

zdravotni-cv

Své si zde najdou všichni ti, kteří mají sedavé zaměstnání, bolesti zad, potíže s nadváhou, ochablé svalstvo, vadné držení těla, poruchy koordinace pohybů, jednostranné zatížení kloubů a svalů a ti, kdo si chtějí udržet dobrou kondici do vysokého věku. Cvičení je vhodné pro ženy, co chtějí poklidnější styl cvičení 🙂

Tuto lekci vede skvělá lektorka Kačka

 

 Body Moves 

body-moves-2

Soustředíme se na zpevňování svalů celého těla s tím, že důraz je kladen na střed těla včetně problémových partií – bříška, hýždí a stehen, tricepsů. Body Moves patří mezi posilující cvičení, které využívá vlastní hmotnosti těla. Ke cvikům se dále používají jednoduché pomůcky, například v podobě ketllebellů, gymnastického míče, činek, tyčí apod. Cvičení je zaměřeno také na vnitřní svaly těla, stabilizační svaly, dbá se na správné provedení cviků a dýchání při rytmické hudbě. Cviky jsou kombinovány a vybírány do sérií tak, aby docházelo k viditelnému zpevňování postavy a zesílení. Cvičením se zpevňuje a formuje celé tělo, dochází k jeho protažení a posílení. Body Moves je vhodný pro všechny, kteří mají chuť pořádně zabrat. 

Lekce vedou lektorky Lucka, Vlaďka a Kačka

 Speeding

spinning_-24-hodinovka-brno-2015

Cvičení, jehož základem je indoorová jízda na statickém kole. Nedílnou součástí hodin je reprodukovaná hudba. Lekce jsou zpravidla doplněny cviky na formování a posilování jednotlivých svalových partií. Hodiny jsou rozlišeny podle náročnosti, uspokojí začátečníky i profesionální sportovce. Speeding máme u nás ve fitku vyhlášený v Hlučíně jako nejlepší !!! 🙂 Takže určitě neváhejte. Vede ho úžasná lektorka Kazi každé pondělí a čtvrtek a ve středu se můžete těšit na lektora Ondru, nebo Kačku 🙂

Kruhový trénink

kruhovy-trenink-fit-beleza

Kruhový trénink. Základ je několik stanovišť, na kterých se postupně všichni cvičící vystřídají, v jeden okamžik však každý cvičí na jiném stanovišti. Před samotným posilováním se rozerhříváme. Připravujeme tak tělo na budoucí zátěž – rozehříváme svaly a zvyšujeme tepovou frekvenci. Kruhový trénink je specifický spojením rozvoje silových a vytrvalostních schopností. Cvičící musí po odcvičení na jednom stanovišti během krátké chvíle začít cvičit na dalším stanovišti. To samo o sobě nedovolí pokles tepové frekvence a uklidnění. Odpočinek nastává až po odcvičení jednoho či více kol (tedy jedné série cviků). Je to super pro ty, co nemají rádi stereotypní a pomalý druh cvičení.

Vede ho skvělá lektorka Lucka.                                                                         


TRX

 

trainer-trx-knee-tuck-700x700_0.jpgtrainer-trx-knee-tuck-700x700_0_0 TRX ti pomůže vybudovat lepší postavu v minimálním čase a to pouze s vahou vlastního těla. Cvičení probíhá pomocí intervalů, kombinují se jak aerobní, tak posilovací cviky a mnohdy je to pořádná zabíračka 🙂 V Hlučíně se TRX cvičí pouze u nás, tak neváhej a přijď si zamakat. Lekci vede zkušená lektorka Lucka        

 

 

 

Těhotenský kurz

Hepatitis-C-Special-Risks-for-Women-722x406

 Osobní tréninky

ot

Cvičíte pouze vy, pod dohledem zkušeného trenéra. Trénink je sestaven dle Vašich požadavků, zdravotních možností a toho, čeho chcete ve cvičení dosáhnout. Termín cvičení si domlouváte individuálně s trenérem.

Postarají se o Vás trenérky Kačka a Lucka